Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

Οι δύσκολες ώρες του Στάθη Ψάλτη! Έπαθε ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ ο γνωστός ηθοποιός…!

To σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε, αποκάλυψε ο Στάθης Ψάλτης.
Ο ηθοποιός υπέστη εγκεφαλικό επεισόδιο με αποτέλεσμα να παραλύσει η δεξιά πλευρά του.


«Δεν έδωσα δικαίωμα σε κανέναν, δεν ήθελα να το μάθει κανείς και αυτό έμεινε μεταξύ εμένα, της γυναίκας μου και του περιβάλλοντός μου. Κανείς δεν έμαθε τίποτα και ούτε επρόκειτο να το μάθει» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Στάθης Ψάλτης και αποκάλυψε:

«Ο μόνος που το έμαθε ήταν ο Λάκης Λαζόπουλος, δεν ξέρω πως και από πού, ο οποίος βρήκε σε ποια κλινική ήμουν και μου έστειλε μια όμορφη ανθοδέσμη με όμορφα λόγια».

Όσο για το πώς συνέβη, ο ίδιος είπε: «Ή είναι να σου έρθει ή να μην σου έρθει. Έτυχε, πέρασε, είμαι πολύ καλά. Κατάλαβα εκείνη την ώρα πόση αξία έχει η ζωή και πόσο μάταια είναι όλα!»

Τέλος, παραδέχτηκε: «Δεν μπορούσα να περπατήσω, να μιλήσω. Κινήθηκα χωρίς φυσιοθεραπείες. Μετά από ένα μήνα, πήγα στο θέατρο και έπαιξα ένα σκληρό μονόλογο».


picantiko.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου